Vanliga frågor

Hur kan jag avboka?
För att avboka behöver du logga in via denna länk http://www.akademikerkompetens.se/login och sedan gå till mina bokningar.

Jag har ej fått en sms-biljett?
Har du inte fått en sms-biljett kan det bero på att någon siffra i mobilnumret har blivit fel eller att du skrivit något annat nummer. Har du fått bekräftelsen så finns du med på våra listor och du kan underlätta vårt arbete genom att ta med en utskrift på bekräftelsen.

Jag vill lägga till en kollega i efterhand, hur gör jag?
Först måste du vara inloggad på sidan med det konto du fick när du anmälde dig till ett evenemang, gå sedan in på aktuellt evenemang och boka en gäst som vanligt.

Finns det någon väntelista om det är fullt?
Ja. Skicka ett mejl med ämne t.ex. ”Väntelista AkademikerKompetens Malmö” till kontakt@akademikerkompetens.se så blir du kontaktad om vi kan erbjuda en plats.